niedziela, 23 lutego 2014

Liebster Blog Award

Otrzymałem nominację od Sakura Yamihime (dzięki ^^), na którą w tym oto poście odpowiadam. Pewnie większość aktywnych użytkowników blogosfery zna albo chociaż kojarzy zasady zabawy, ale na wszelki wypadek je przypomnę:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej, równej bądź większej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz do 11 osób (informujesz ich o tym), oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytanka dla mnie

1. Co cenisz w sobie najbardziej, a co chcesz w sobie zmienić?
Cenię w sobie to, że jestem na swój sposób staroświecki i nie mam tak skrajnie liberalnego podejścia do życia jak wiele osób ostatnimi czasy. Tak, o zombie pisze zwolennik miłości na całe życie i tego typu konserwatywnych pierdół. Oprócz tego zachowuję lojalność wobec znajomych, którzy nie plują mi fałszem w oczy. Również ważna cecha. Tymczasem nienawidzę w sobie tej cholernej pamiętliwości. Kiedy widzę kogoś, kto zalazł mi niegdyś za skórę, przed oczami wyświetlają mi się obrazy sytuacji, w jakiej do tego doszło. Bywa niesamowicie irytujące i momentalnie psuje humor.

2. Jak możesz opisać miłość?
"Dom to oglądanie księżyca wschodzącego nad szałwią i towarzystwo kogoś, kogo można przywołać do okna, żebyście obejrzeli to razem. Dom jest tam, gdzie tańczysz z innymi, a taniec to życie."
Stephen King, Dallas '63 

Miłość jest wtedy, kiedy patrzysz komuś w oczy i widzisz swoje przyszłe życie.

3. Twój ulubiony zespół/wokalista/wokalistka?
Three Days Grace/-/-.

4. Ulubiony film/bajka/książka?
Mr Nobody/Świat według Ludwiczka/Dallas '63

5. Jak planujesz swoją przyszłość (czyli kim chcesz zostać, jakie studia, et cetera)?
Aktualnie uczęszczam do klasy prawniczej liceum ogólnokształcącego, ale zamierzam wybrać się na studia dziennikarskie. Jak z tym mi nie wyjdzie, to pójdę do szkoły aktorskiej. Liczę na pracę, którą pokocham i która mnie zadowoli, choć są to pewnie tylko marzenia nastoletniego optymisty.

6. Miałeś kiedyś myśli samobójcze?
Nie. Życie mamy jedno, na dodatek bez pewności, że cokolwiek jest po śmierci. Po co więc je sobie dobrowolnie odbierać?

7. W co wierzysz i dlaczego?
Nie wiem dokładnie, o co chodzi w tym pytaniu, ale zgaduję, że o religię. Większość współczesnych wierzeń ma mnóstwo dziur, które ciężko logicznie wypełnić. Można powiedzieć, że wierzę, iż świat nie powstał tak sam z siebie, miała w tym udział jakaś nadnaturalna moc. Najbliżej mi do wiary chrześcijańskiej.

8. Jak myślisz, dlaczego niektórzy wolą cyber-znajomości od znajomości realnych?
Internet pozwala ukryć nam to, kim jesteśmy, jak wyglądamy naprawdę. Pozwala nam praktycznie ukryć samych siebie, więc stanowi świetny materiał na zaczynanie wszystkiego od początku, raz za razem. Osoby, które wolą cyber-znajomości od tych w prawdziwym życiu, są ofiarami własnej osobowości, która nie przestaje wmawiać im, że tylko w ten sposób mogą kogoś zaciekawić. To idealny przykład masochistycznego dążenia człowieka do autodestrukcji.

9. Twój wzór (jeśli takowy posiadasz) lub osoba, którą podziwiasz?
Nie posiadam wzoru, ale podziwiam Stephena Kinga za pasję i samozaparcie. Gość napisał już kilkadziesiąt książek, kiedy ja po jakimś czasie rzucam moje pomysły w kąt! Szacun! Poza tym podziwiam także nauczycielkę języka polskiego ze szkoły, do której uczęszczam. Cudowna kobieta z powołaniem do kształcenia młodych umysłów.

10. Na co najbardziej zwracasz uwagę przy oglądaniu filmów?
Na to czy fabuła nie jest dziurawa jak ser szwajcarski. Lubię dobrze napisane historie.

11. McDonald czy KFC?
Z dwojga złego wolę KFC. Kurczaki są dobre na masę.


Nominowani przeze mnie
  1. Florenss
  2. ...i to właściwie tyle. Wiem, ubogo, ale sam z siebie raczej nie czytuję blogów. Jeśli ktoś chce, żebym w całości przejrzał jego twórczość, najpierw musi zrobić to samo z moją, a - niestety - większość tutejszych linków pochodzi od ludzi, którzy wchodzą, klikają "wklej" i wychodzą. Smutne.

Pytanka ode mnie
  1. Skąd czerpiesz inspirację przy pisaniu swoich opowiadań?
  2. Jak radzisz sobie z chęcią do rzucenia notatnika w kąt albo spalenia go w piecu?
  3. Lubisz zombie? :3
  4. Twój ulubiony cytat z dowolnej książki?
  5. Co myślisz o życiu po śmierci?
  6. Dużo czasu poświęcasz na reklamę swojej twórczości?
  7. Czy Ciebie też irytują spamerzy przybywający na bloga tylko po to, by zostawić link do swojego i całkowicie zignorować teksty zamieszczone na stronie?
  8. Lubisz dzieci? :3
  9. Preferujesz pisanie na kartce czy na komputerze?
  10. Twoje największe marzenie, jakie możesz ujawnić opinii publicznej?
  11. Skąd miłość do krwawych opisów, o której wspomniałaś w komentarzu na mojej stronie?

5 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za nominację! :D http://found-in-garden.blogspot.com/p/blog-page_24.html zapraszam do poczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został oceniony ;)
    http://internetowy-spis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny rozdział? wiem, że mnie informujesz na bieżąco ale i tak wchodzie po 3 razy dziennie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo już za kilka godzin, albo dopiero w środę.

      Usuń
  4. Super blog mam nadzieje ze nie stracisz wenny + zapraszam domniehttp://tyijanazawsze.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń